会社概要
Company Overview

Crest Japan Co., Ltd.
〒 816-0863
5, Suguminami, Kasuga-shi, Fukuoka 5-8-201
TEL: 092-515-5401
FAX: 092-571-9080
A store administration person in charge: Takeshi Kushida
store security person in charge: Takeshi Kushida
store contact information: bike-crest_2@shop.rakuten.co.jp

株式会社クレストジャパン
〒816-0863 福岡県春日市須玖南5丁目5-8-201
TEL:092-515-5401 FAX:092-571-9080
店舗運営責任者:串田武史
店舗セキュリティ責任者:串田武史
店舗連絡先:bike-crest_2@shop.rakuten.co.jp

お支払について
About payment
Credit card
[Handling card]
The handling card is as follows.
By all the card issuers, single lump sum credit has become possible.
Card issuer Payment method
VISA revolving payments, division (3, 5, 6, 10, 12, 15, 18, and 20 or 24 times are possible)
MASTER revolving payments, division (3, 5, 6, 10, 12, 15, 18, and 20 or 24 times are possible)
JCB revolving payments, division (3, 5, 6, 10, 12, 15, 18, and 20 or 24 times are possible)
AMEX division (3, 5, 6, 10, 12, 15, 18, and 20 or 24 times are possible)
Diners revolving payments

[Remarks]
- In pay by card of Rakuten Market, I use a system called SSL.
Since it is enciphered and transmitted, please feel easy about a card number.
- This pay-by-card system top and credit card use duplicate It has not published.
- Please confirm the usage details sent by the card issuer.
* According to a visitor's use condition etc., there is a case where you change into other payment systems.
* Please give me a visitor's personal identification (verification by telephone etc.) in the case of an order.
* Use of the credit card of a different name from a visitor cannot be performed.
<> Important connection
Connection that e-mail does not come once from our shop after an order is very mostly.
At our shop, I have always transmitted guidance mail by the end of the succeeding business day of a date of an order.
A possibility that e-mail is deleted by reception specification and the troublesome mail folder by movement and security when not delivering e-mail
When you do not deliver e-mail from our shop, I have reception of connection mail address order@bike-crest.jp and rakuten@bike-crest.jp of our company enabled, and please give me connection by e-mail. The Rakuten bank settlement of accounts
* It cannot use at joint procurement and an auction.
"the Rakuten bank settlement of accounts" is account settlement services which only the visitor who came out to the Rakuten bank with the account, and has registered the Rakuten member's bank account can use.
Beforehand, please confirm that the total amounts, such as a goods price + mailing cost (+ Rakuten bank settlement-of-accounts handling fee (at the time of a visitor burden)), are within the limits of a visitor's balance.

[Remarks]
- Depending on the time of an order, the balance confirmation and change in that day may not be made.
- When there is amount-of-money change to increase [ of 1000 yen or more ], operation of the change authorization by a visitor is needed, and I will let you know about that by e-mail.
After e-mail transmission, when you cannot consent within three days, an order is canceled automatically.
* The following transferring charge occurs.
[Rakuten bank settlement-of-accounts commission price list] Inclusive sum amount of money The Rakuten bank settlement-of-accounts commission (including tax)
1 yen 〜 29,999 yen 150 yen
30,000 yen 〜 250 yen
* The inclusive sum amount of money is the amount of money which deducted a part for point use from the total amount including a goods price, a consumption tax, a mailing cost, etc.

クレジットカード
【取扱カード】
取り扱いカードは以下のとおりです。
すべてのカード会社で、一括払いが可能となっております。

カード会社 支払方法
VISA リボ,分割(3,5,6,10,12,15,18,20,24回が可能です) 
MASTER リボ,分割(3,5,6,10,12,15,18,20,24回が可能です) 
JCB リボ,分割(3,5,6,10,12,15,18,20,24回が可能です) 
AMEX 分割(3,5,6,10,12,15,18,20,24回が可能です) 
Diners リボ 

【備考】
●楽天市場のカード決済ではSSLというシステムを利用しております。
カード番号は暗号化されて送信されますのでご安心ください。

●当カード決済システム上、クレジットカード利用控は 発行しておりません。
●カード会社から送付されますご利用明細をご確認ください。

※お客様のご利用状態等によっては、他の決済手段に変更いただく場合がございます。
※ご注文の際にお客様の本人確認(電話確認等)をお願いする場合もございます。
※お客様と異なる名義のクレジットカードのご利用はできません。

◆重要なご連絡
ご注文後、当店よりメールが一度も来ないというご連絡が非常に多く御座います。
当店ではご注文日の翌営業日中には必ずご案内メールを送信しております。
もしメールが届かない場合は、受信指定、迷惑メールフォルダーに移動、セキュリティーによりメールが削除等されている可能性が御座います。
当店よりメールが届かない場合は、当社のご連絡メールアドレスorder@bike-crest.jp及びrakuten@bike-crest.jpを受信可能にして頂き、メールにてご連絡をお願い致します。

楽天バンク決済
※共同購入、オークションではご利用できません。
「楽天バンク決済」は楽天銀行に口座をお持ちで、楽天会員の銀行口座を登録しているお客様のみ、ご利用いただける決済サービスです。
あらかじめ、商品代金+送料等(+楽天バンク決済手数料(お客様負担時のみ))の総額が、お客様の残高の範囲内であることをご確認ください。
【備考】
●ご注文の時間によっては、当日中の残高確認および振替ができない場合がございます。
●1000円以上増額する金額変更があった場合は、お客様による変更承認の操作が必要となり、その旨メールでご連絡します。
メール送信後、3日以内に承諾いただけない場合には、自動的に注文がキャンセルになります。
※下記の振替手数料が発生します。
【楽天バンク決済手数料 料金表】
総合計金額 楽天バンク決済手数料(税込)
1円 〜 29,999円 155円
30,000円 〜 257円

※総合計金額は、商品代金・消費税・送料等を含めた合計金額からポイント利用分を差し引いた金額です。

代金引換
【業者】西濃運輸
【備考】●お支払総額は以下の内容となります。
 代引手数料:地域・お取り扱い金額に関係なく一律540円(消費税込)
●念のため、ご注文後にメールにてお支払総額をお知らせ致します。
●代金は商品配送時に配送員にお支払い下さい。
●クレジットカード決済は頂く事が出来ません。現金決済のみとなります。
●お取り寄せ商品は納期確認後に納期のご連絡をさせて頂きます。

◆重要なご連絡
ご注文後、当店よりメールが一度も来ないというご連絡が非常に多く御座います。
当店ではご注文日の翌営業日中には必ずご案内メールを送信しております。
もしメールが届かない場合は、受信指定、迷惑メールフォルダーに移動、セキュリティーによりメールが削除等されている可能性が御座います。
当店よりメールが届かない場合は、当社のご連絡メールアドレスrakuten@bike-crest.jp及びorder@bike-crest.jpを受信可能にして頂き、メールにてご連絡をお願い致します。
【代引手数料料金表】 全国一律料金: 540円
まとめ買い計算規則 1配送先につき、複数の商品をご注文いただいた場合でも、代引手数料は上記料金表の金額になります。
代引手数料分消費税 この料金には消費税が含まれています
代引業者指定 指定なし


配送について
宅配便
【業者】西濃運輸
【備考】
●当店指定業者に限ります。その他業者をご指定は出来ませんのでご了承下さい。
●お届け日時指定は運送会社のサービスの一環です指定通り届かない場合がございますので予めご了承ください。
●商品の発送は国内のみとなります。
●まとめ買い時発送時
商品サイズ形状により1個のお荷物にならない場合は送料が別途必要となりますので、その場合ご連絡させていただきます。
【商品発送のタイミング】
特にご指定がない場合、
楽天バンク決済、銀行振込、郵便振替 ⇒ご入金確認後2〜5営業日以内に発送いたします。
クレジット、代金引換 ⇒ご注文確認後2〜5営業日以内に発送いたします。

【配送希望時間帯をご指定出来ます】
 午前中 12時〜14時・14時〜16時・16時〜18時・18時〜20時
 ただし時間を指定された場合でも、事情により指定時間内に配達ができない事もございます。
送料無料商品に付きましては、沖縄、離島は対象外となりますので、送料が別途必要です。
【送料料金表】  全国一律料金:650円
※送料別の商品:商品価格に送料が含まれていないもので、かつ、商品ページで個別に送料が設定されていない商品
 送料込の商品:商品価格に送料が含まれているもの。商品ページで個別に送料が設定されている商品を含みます。
まとめ買い時の扱い 1配送先につき、送料別の商品を複数ご注文いただいた場合、 送料は上記料金表1個分送料になります。
送料別の商品と送料込の商品を同時にご注文の場合は、以下の送料込商品の扱いもご参照ください。
送料込商品の扱い 1配送先につき、送料込の商品と送料別の商品を同時にご注文の場合、 送料は上記料金表に関係なく送料無料になります。ただし、商品ページで個別に送料が設定されている商品がある場合は、その送料×個数分は必要になります。
送料分消費税この料金には消費税が 含まれています。
離島他の扱い 離島・一部地域は追加送料がかかる場合があります。
備考【重要】
携帯メール及びEメールのメーラーに受信指定やホルダー指定など 特別な機能を設定されている場合は、当店からメールが届かないケースが多発しております。
受信指定をしている場合は解除、通常設定でのメール受信をお願い致します。
なお客様のメールアドレスがフリーメールアドレスの場合、 楽天市場や当店よりお送りさせて頂くご案内が届かない事例が多発しております。
必ずプロバイダーが提供しているeメールアドレスを入力してください。
ご注文フォームに入力頂いたメールアドレス以外へのご連絡は出来ませんので、宜しくお願い致します。

海外便
EMS国際配送対象商品(送付先情報は英語で記入下さい)EMS International Shipping Service (Please write down your address in English)
【備考】(English follows)

楽天国際配送にてご注文のお客様はこちらをお選びください。
送料につきましては、ご注文いただきました後、当店にて包装も含めた重量を測りまして、別途メールにて ご案内致します。
送料は重量ごとに設定しております。以下の料金表が適用されます。
詳細はこちら です。

また、別途関税がかかる場合がございます。その場合、お客様のご負担となります。こちらは配送会社もしくは税関に直接お支払いください。配送先の国により規定がことなりますので、詳しくは配送先の税関にお問合せいただけますようお願い申し上げます。
その他海外配送手数料を頂いております。別途ご注文金額の8%をご請求させて頂いておりますのであらかじめご了承ください。

【ご注文から配送まで】

1)お客様の注文後、「注文内容ご確認メール」が自動的に配信されます。
こちらに記載されている料金は、国内用となります。

2)当ショップから直接、正式な料金情報を記載したメールをお送りいたします。
料金をご確認ください。

3)入金確認後、商品を発送いたします。

配送期間は、出荷からおよそ3営業日ですが、
通関事情により遅れる場合もございますので、予めご了承ください。



Please select this option to use Rakuten International Shipping Service.
Shipping fee will be advised from this shop later for your order confirmation by mail.

The following shipping fee will be applied for this delivery option.
For Details click here

Customs duty and other taxes may be levied additionally when the shipment reaches your country. If applicable, please pay those costs directly to the delivery agents or the customs office. Policies on those taxes vary in each country. Please contact the customs office at your country for more details.
I have other overseas delivery fees. Because I request 8% of order amounts of money separately, thank you for your understanding beforehand.

【Flow from order to delivery】

1) After placing an order, an automatic reply in English or Japanese will be sent to you. Please note that the shipping fees mentioned in this e-mail are only applied to delivery in Japan, and not applicable for delivery outside of Japan.

2) Soon after the automatic reply, you will receive an e-mail with the fixed shipping fee and item price from our shop. Please check the total amount due.

3) Your ordered items will be shipped out only after your payment is settled.

The arrival time is estimated to be approximately 3 business days after shipment.
Please understand there will be delays depending upon customs clearance and other various conditions of transportation.
【送料料金表】
  AsiaOceania,North/Central America,Caribbean,Middle EastEuropeSouth America,Africa
300g 900円 1200円 1500円 1700円
500g 1100円 1500円 1800円 2100円
600g 1240円 1680円 2000円 2440円
700g 1380円 1860円 2200円 2780円
800g 1520円 2040円 2400円 3120円
900g 1660円 2220円 2600円 3460円
1.0kg 1800円 2400円 2800円 3800円
1.25kg 2100円 2800円 3250円 4600円
1.5kg 2400円 3200円 3700円 5400円
1.75kg 2700円 3600円 4150円 6200円
2.0kg 3000円 4000円 4600円 7000円
2.5kg 3500円 4700円 5400円 8500円
3.0kg 4000円 5400円 6200円 10000円
3.5kg 4500円 6100円 7000円 11500円
4.0kg 5000円 6800円 7800円 13000円
※送料別の商品:商品価格に送料が含まれていないもので、かつ、商品ページで個別に送料が設定されていない商品
 送料込の商品:商品価格に送料が含まれているもの。商品ページで個別に送料が設定されている商品を含みます。
まとめ買い時の扱い 1配送先につき、送料別の商品を複数ご注文いただいた場合、 送料は上記料金表の適用外になります。後ほど店舗からご連絡いたします。
送料別の商品と送料込の商品を同時にご注文の場合は、以下の送料込商品の扱いもご参照ください。
送料込商品の扱い 1配送先につき、送料込の商品と送料別の商品を同時にご注文の場合、 送料は上記料金表の適用外になります。後ほど店舗からご連絡いたします。
送料分消費税この料金には消費税が 含まれています。
離島他の扱い 離島・一部地域でも追加送料がかかることはありません。


消費税について

消費税率 8%
消費税計算順序 1商品毎に消費税計算
1円未満消費税端数 四捨五入


返品について
【国産メーカー品の場合】

●商品の発送には充分注意致しておりますが、万が一ご注文商品と異なる商品が届いた場合や、商品の初期不良や付属品欠如などがあった場合は、下記条件に基づき対応させて頂きます。

★返品・交換の条件

お届けした商品に、汚損・破損・初期不良等で弊社にて不良と判断される場合は、原則として修理又は、交換にて対応致します。なお交換商品が無い場合等は、返品での対応となります。
但し(到着後3日以内)の条件を満たす場合に限ります。 期間内にご連絡が無い場合は、交換・返品には、応じかねる場合がありますのでご注意ください。

●原則としてお客様のご都合による返品や交換はお受けできません。
(例)
間違って違う品物を買ってしまった。
サイズが合わない。
指定した日に届かなかった。
セール品等の返品・交換不可商品等
こちらの説明・表記以外のものに関して問題がある場合のみ返品・交換を受け付け致します。

●返品・交換は、未開封・未使用のものに限らせて頂きます。
未使用であっても、商品タグを外された商品やパッケージを開封された商品、お受け取りより3日以上経った商品については返品・交換の対象外となります。
●商品到着後3日以内に、返品交換の理由、交換希望の商品をE-MAILまたはお電話にてご連絡下さい。
●お客様の都合による返品交換の条件
【返品時】
・弊社が返品依頼に応じた場合は運送料はお客様ご負担の上宅配元払いにて商品をお送り下さい。
返金金額については、弊社に到着後、商品の確認を行い問題が無い場合は、 商品金額から弊社規定により返品手数料として商品金額の20%および返金の 際の振込手数料を差し引いた金額を返金金額とさせて頂きます。
【交換時】
・弊社が交換依頼に応じた場合は、商品をお送りさせて頂いた状態に戻して頂き、宅配元払い(※メール便・定形外郵便不可)で弊社へご返送頂いたのち、弊社またはメーカーにて商品状態確認後、問題なければ交換商品準備手配し入荷次第交換品を送料着払にて発送となります。
※商品交換についてはご注文頂いた商品のカラー・サイズ違いのみとさせて頂きます。
他商品との交換についてはお承りする事が出来ません。

●到着後にご不明な点がございましたら直ちにご連絡下さい。
※【訳あり・在庫処分品・展示処分品・ジャンク品】は、色褪せ・小キズ・汚れ等が基本的にございます。その為通常使用に問題ない商品は、返品・交換は、お受けできません。

【輸入商品の場合】

☆商品の保証や不具合(不良品)について☆
商品はお手元に届いた時点で箱は捨てずに必ず中をご確認頂き、破損や動作不良がないかをご確認ください。(箱が御座いませんとその後の返送等が出来なくなりますのでご注意下さい)
初期不良のご対応期間は、商品到着後3日営業日以内とさせて頂きます。
到着した商品に不具合・破損などありました場合は、まず必ずこちらにメールにてご連絡を頂まして、その後当店からメールにてご案内をさせて頂きます。
大型商品以外の在庫商品は、代替品との交換、もしくは部品の交換対応となります。(一部商品はメーカー保証にて直接対応となります。または保証内容が商品説明に記載の場合は記載の内容となります)
交換対応商品で在庫のないものはご返金となります。
メーカー保証で修理対応商品は、メーカー元での修理にてご対応させて頂きます。
なお、中古品・ジャンク品は不良対応外となっております。
また、お客様の操作ミスや誤使用による不良との勘違いの場合は、着払い送料とご返送の送料をご負担して頂く形となりますので、不良時のご返品の際は動作や不良箇所をしっかりとご確認の上、まずはご連絡をお願い致します。
なお保証に付きましては、商品の保証となりますので、取り付け等が必要な商品は取り付けに必要な工賃等は保証の対象外となります。
輸送中に箱や本体に多少のキズ、ステッカーの剥がれ、スレ等がつく場合もございます。
ご理解頂いた上でのご注文をお願いいたします。
●返先について
○ご返送の場合、必ず当店に連絡後、当店の返送案内を確認後にご返送下さい。
※当店に連絡及び確認なしでご返送された場合は、受取が出来ませんのでご了承下さい。
当店のご指定の配送業者にて御案内致します住所までご返送ください。
※商品返送の際は、化粧箱、梱包ダンボールが必要となりますので、箱は捨てずに必ず保管をお願いいたします。(捨てられた場合、復元不可能な場合は、交換対応が難しくなりますので必ず保管をお願い致します。)
※ご返送の際は、当店指定以外の配送業者以外でのご返送はお受け出来ませんので、ご確認の上ご注意ください。
○発送後納品された商品の返品は、いかなる場合でも開封済み/未開封にかかわらず承ることができません。
○受け取り拒否・長期不在返送などがあった場合は、発送にかかりました往復の送料+代引き手数料を請求させて頂きます。また、お支払いただけない場合はポイント抹消手続き後、楽天審査部門に通報いたしますので予めご了承くださいませ。
○また液晶商品に付きましては、国産同様ドット抜けは製造段階で生じる可能性が御座いますので、3点以下のドット抜けは保証の対象外となります。
○不具合の際に部品交換等、お客様にて業者に依頼される場合は、工賃は補償の対象外となっております。
○また沖縄県や離島に付きましては、初期不良がありましたら送料が高額となりますので、送料は送り側負担とさせて頂いております。
○またメーカー提供のキャンペーン商材につきましては、ご注文のタイミングで終了しシールド等ご提供出来ない場合が御座いますので、ご了承ください。
【クーリングオフについて】
Webを利用した通信販売においては、訪問販売の場合に適用されるクーリングオフ制度の適用はございません。
【キャンセルについて】
※原則としてお客様都合によるご注文後のキャンセルは承っておりません。
キャンセルの際にはキャンセル料として1,000円(商品代金が1万円以上の場合は、商品代金の10%)を申し受けます。
ご使用されておりました商品やメーカーに交換や修理依頼をされました商品は、使用中、修理中の商品のキャンセル、返金はお受け出来ませんので、ご了承をお願い致します。
また商品の修理には多少お時間を頂く場合も御座いますので、予めご理解を宜しくお願い致します。
☆商品在庫切れの場合は、一度キャンセル処理させて頂きますので、ポイント失効日ギリギリのご注文はポイント失効になる可能性が御座います。
その場合のポイントの保証は出来ませんので、御注文前に在庫の確認をお願い致します。
お問合せはrakuten@bike-crest.jp宛てにご連絡をお願い致します。
メール確認対応後ご案内をさせて頂きます。


About returned goods
[In the case of a domestic brand item]
- Although I take care of dispatch of goods enough, when there are a case where order goods and different goods should arrive, initial failure of goods, accessories lack, etc., I will correspond based on the following conditions.
* The conditions of returned goods and exchange When it is judged by the goods which we sent to you by corruption, breakage, initial failure, etc. that it is poor at our company, I correspond to them by repair or exchange in principle.
In addition, when there are no exchange goods, it becomes correspondence with returned goods.
however -- (-- it limits to when fulfilling the conditions of after-arrival less than three-day).
When there is no connection within a period, since you may be unable to respond, please be careful of exchange and returned goods.
- A visitor's returned goods or exchange by convenience cannot be accepted in principle.
(Example)
He has bought a wrong and different article.
Size does not suit.
It did not arrive on the specified day.
Only when there is a problem about things other than explanation / the notations here, such as returned-goods / exchange improper goods, such as a sale article, I receive returned goods and exchange.
- I will restrict returned goods and exchange to an unopened and intact thing.
Even if intact, about the goods which had the goods tag removed, the goods which had the package opened, and the goods which passed [ more than ] from acceptance picking on the 3rd, it becomes the outside of the object of returned goods and exchange.
- Please tell us the reason for returned-goods exchange, and the goods of exchange hope by E-mail or telephone within three days after goods arrival.
- The conditions of the returned-goods exchange for the sake of a visitor's convenience
[At the time of returned goods]
- When our company responds to a returned-goods request, transportation charges should send goods by door-to-door delivery-after visitor burden former payment.
About the amount of money for refund, after arriving at our company, when performing the check of goods and it is satisfactory, I will make into the amount of money for refund the amount of money which deducted the transfer commission in the case of 20% and refund of the goods amount of money from the goods amount of money as a returned-goods commission by our regulation.
[At the time of exchange]
- When our company responds to an exchange request, I have you return to the state where I was allowed to send goods Immediately after carrying out exchange goods preparation arrangements and arriving after a goods state check by after, our company, or the maker who returned our company in delivering agency payment (* mail facilities and a non-standard-size mail are improper) if satisfactory, it is shipped in mailing cost C.O.D. about a replacement.
* About goods exchange, I will consider it only as the color size difference in the ordered goods.
It cannot hear about exchange with other goods.
- If a question is after arrival, please contact me immediately.
* [Those with a translation, inventory clearance goods, exhibition clearance goods, and a junk article] fade, and has - smallness crack, dirt, etc. fundamentally.
For the reason, returned goods and the exchange cannot accept the goods which are satisfactory to ordinary use.
[In the case of an importer article]
* When * goods arrive at hand about a guarantee and fault (inferior goods) of goods, please confirm whether a box has neither breakage nor a defect of operation by certainly confirming inside, without throwing away.
(Please keep in mind that subsequent return etc. become it impossible that a box does not carry out now [ Onza ])
I will carry out initial failure's compliance period less than the three-day business day after goods arrival.
First, I will carry out connection by e-mail, and it will certainly carry out guidance here by e-mail from our shop the top, furthermore after that, when the goods which arrived have fault, breakage, etc. Inventory goods other than a blockbuster serve as exchange with a substitute, or exchange correspondence of parts.
(Goods serve as correspondence directly by maker guarantee in part.) Or that out of stock repays with the goods corresponding to exchange in which it becomes the contents of the statement in the case given [ the contents of a guarantee ] in description of item.
The goods corresponding to repair will correspond by the repair in maker origin by maker guarantee.
In addition, the used article and the junk article have become the outside of poor correspondence.
moreover, the case of a misapprehension with the defect by an operation mistake and misuse of a visitor -- C.O.D. -- since it becomes a form where I have a mailing cost and a mailing cost of return paid, first of all, please give me connection after confirming operation and a faulty point firmly in the case of the returned goods at the time of a defect.
In addition, since it becomes the guarantee of goods if attached to a guarantee, the wages which need goods to be attached, etc. for attachment become the outside of the object of a guarantee.
Some cracks, peeling of a sticker, It rubs, etc. may be attached to a box or a main part during transportation.
Please give me the order after understanding.
- About the returned
O Please be [ case of return ] sure to return after contacting our shop, after checking return guidance of our shop.
* When returned without connection and a check in our shop, please understand that a receipt is impossible.
Please return to the address which I guide by the delivery trader of specification of our shop.
* Since a vanity case and packing corrugated paper are needed in the case of goods return, a box certainly asks you for storage, without throwing away.
(When are thrown away, and you cannot restore, since exchange correspondence becomes difficult, please certainly give me storage.) * Please keep in mind that it cannot accept the return of those other than delivery traders other than specification of our shop after confirmation in the case of return.
O The return of goods by which the dispatch deferred payment article was carried out cannot change and hear ending with opening / whether it is unopened by any cases.
O When there are absent return etc. receipt refusal and over a long period of time, I will charge the mailing cost + cash-on-delivery handling fee of the round trip concerning dispatch.
Moreover, please understand beforehand that I notify the Rakuten examination section after point erasion procedure when you cannot pay.
O If attached to liquid crystal goods again, a possibility that a dot omission will arise in a manufacture stage like domestic production is that of the Onza います, and the dot omission of three or less points becomes the outside of the object of a guarantee.
O When a contractor is requested of visitors, such as component replacement, in the case of fault, wages have become the outside of the object of compensation.
O Since a mailing cost will become big-ticket if there is initial failure if attached to Okinawa Prefecture or a detached island again, the mailing cost is allowed to consider it as the sending side burden.
O About the campaign quotient material of maker offer, please end in the timing of an order, and the cases where it cannot provide, such as a shield, are those and understand the situation again.
[About cooling-off]
In the mail order using Web, there is no application of cooling off which is applied in door-to-door sales.
[About cancellation]
* The cancellation after the order by visitor convenience is not heard in principle.
In the case of cancellation, it asks for 1,000 yen (when the price for goods is 10,000 yen or more, they are 10% of the prices for goods) as a cancellation fee.
Please understand that cancellation of the goods under use and repair and the refund can accept neither the goods currently used nor the goods made into the maker in exchange and a repair request.
Moreover, also when you obtain time somewhat for repair of goods, please give me an understanding beforehand.
* A possibility that the order in front of a point expiration date will become a point lapse since I will carry out cancellation processing of the case of a merchandise inventory piece once.
Since you cannot guarantee the point in that case, please check stock before an order.
An inquiry asks connection of rakuten@bike-crest.jp.
I will carry out guidance the back corresponding to an e-mail check.